Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 520 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 535 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 542 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 578 Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 18 Pigu.lt - Blogas kaip antikomunikacijos priemonė internetinis marketingas, internetinė rinkodara
nternetinės rinkodaros diskusijos

Pasirodo,  ne tik politikai po sėkmės nustumia komunikaciją į antrą planą. Ant laurų užmiega ir sėkmingi el.komercijos projektai. Vasarą gyriau ką tik startavusius Pigu.lt už gerą aptarnavimą ir kokybišką komunikacijos strategiją, apėmusią tiek aktyvų dalyvavimą socialinėje žiniasklaidoje, tiek tradicinius media kanalus. Rodos, strategija pasiteisino ir didelės investicijos duoda rezultatus - bent jau lapkričio Gemius reitinge Pigu.lt yra 19 vietoje, kas e-parduotuvei yra tikrai aukštai. Visgi ne viskas taip tobula kaip galėtų būti.

Vakar draugas man guodėsi, jog jam niekaip nepavyksta nusipirkti kompiuterio, nes vienintelė vieta, kur Lietuvoje rado savo norimą modelį yra Pigu.lt. Kai nustebusi paklausiau, kodėl neperka iš ten, jis man atidarė oficialų Pigu.lt blogą ir parodė po įrašais esančius komentarus (pvz. čia arba čia) su aštriais nusiskundimais apie Pigu.lt paslaugas. Į nusiskundinimus jokio atsakymo iš Pigu.lt nebuvo. Ir draugas kompiuterio nebepirko, argumentuodamas: “Manęs nestebina neigiami atsiliepimai skundai.lt ar šiaip kur, bet jeigu įmonė neatsako į tiesioginių paslaugų kritiką, išsakytą SAVO tinklaraštyje, kaip galiu būti tikras, kad kreips dėmesį į mano poreikius?”.

Suprantu, jog didelėse sistemos klaidos neišvengiamos ir čia nekritikuoju Pigu.lt, kaip e-parduotuvės, veiklos. Tačiau įmonės tinklaraščio paskirtis-komunikacija. Manau, turėdami tokį tikslą Pigu.lt ir pradėjo savo blogą. Tačiau kokia tai komunikacija, jeigu ji yra be grįžtamojo ryšio? Pikti vartotojai, nesulaukę atsakymo į savo nusiskundimus (kad ir elementaraus atsiprašymo), tampa tik dar piktesni. Ir dažnai nevengia apie tai pasipasakoti aplinkiniams. O nepalankus kaimyno žodis Lietuvoje, kur el.komercija dar tik pradedama labiau pasitikėti, pirkimo sprendimui dažnai būna lemtingas.

Nuoširdžiai linkiu, kad Pigu.lt išspręstų šias problemas, nes jų pirkimo sistema tikrai patogi. O sureagavus į savo  tinklaraščio, skundai.lt ir bent 10 pirmų puslapių google (pagal užklausą pigu.lt) komentarus, investicijų pardavimų skatinimui reikėtų gerokai mažiau.


Raktažodžiai: , , ,

Komentarai (18) temai “Pigu.lt - Blogas kaip antikomunikacijos priemonė”

  1. Ne Melas sako:

    Taip, visiškai sutinku su Dovilės išsakytomis mintimis, nes patį pigu.lt blogą peržiūrau karts nuo karto.

    Iš pat pradžių blogo turinys buvo tikrai įdomus, tačiau laikui bėgant tapo dar vienu reklaminiu plotu internete.

    Tačiau aš juos vien dėl to palaikau, kad jie pirmieji Lietuvoje atidarė normalų, veikiantį e-shopą, o kad blogų atsiliepimų būna apie bet kokį plačiai veikiantį subjektą, tai Lietuvoje natūralu. Nebent paimsim vieną iš pavyzdinių išimčių - coffee inn’ą.

  2. Internetas sako:

    žmonės šneka, kad tą blogą rašo PR agentūra. Kažkaip nenorėjau tuo patikėti, bet….

  3. Zalia sako:

    Žmonės šneka, kad Internetas.blogas.lt rašo Adnet. Žinot, ką nors apie tai?

  4. Lina sako:

    O kas mėgsta kritiką? Galbūt yra objektyvių dalykų, dėl kurių atsiranda problemos, tačiau ne visuomet apie juos norima rašyti viešai. Kita vertus, man patiko skundai.lt atsirašinėjantys TEO ar kt. kompanijų darbuotojai, kurie kaskart parašo ką nors malonaus, nuolankaus, atsiprašo ir t.t. Galbūt po to kompanija nieko nedaro, bet pats dėmesys ir komunikavimas - teigiamas dalykas. :)

  5. Dovilė sako:

    Ne Melas, ir apie Coffee Inn būna blogų atsiliepimų. Bet jų internetinė komunikacija beveik tobula - kiek betikrinau, į kiekvieną argumentuotą nusiskundimą internete jie atrašo (Nidas, Cofee Inn), išsiaiškina detales ir imasi priemonių (ar bent jau taip rašo). Tada tas nusiskundęs žmogus pasijaučia daug ramiau, nes su juo bent jau komunikuojama. O įmonei tokių atsiliepimų nauda - išsiaiškinamos silpnos sistemos vietos ir pamažu užlopomos.

    Į internete išsakytus nusiskundimus nereaguoja daugelis įmonių, tiek jau to. Bet jei nusiskundimai išsakyti oficialiame tinklaraštyje, kurio paskirtis - formuoti teigiamą aktyvios ir patikimos įmonės įvaizdį.. Tada geriau jau jokio tinklaraščio.

    Jei blogą rašo PR agentūra, būtų įdomu sužinoti kokia, nes savo darbo iki galo neatlieka.

  6. to Zalias sako:

    Internetas.blogas.lt rašo Adnet - taip raso Deividas Talijunas is Adnet.Paraso, o kolege istaiso rasybos klaidas. Tame bloge tiesiog zavu ziureti kaip besikeicia per 2008 m. sarasas megiamu ir nemiegiamu Adneto draugu ;) is pradziu ant Delfio su One’u srutas pyle, o kai Plius.lt pramete Adneta uz ju meluojamas gaunamas nuolaidas media agenturoms, pradejo pijara ant Plius.lt o Delfi su One’u patapu draugai :))

  7. to ALL about PLIUS.lt sako:

    Sveiki,

    Yra poreikis uzpildyti domo.plius.lt foruma. Pildymas vyksta paprastai, duodami saltiniai is kur reikia imti medziaga, ja perrasome kitais zodziais paliekant tematika tokia pacia.

    Nusprendem pasiulyti papildomai uzsidirbti ir saviems zmonems ar ju giminems. Mokama 0.50 Lt uz viena posta. Ka sudomino, prasau man parasyti. First come – first served.

    Pagarbiai,
    Tomas Ignatavičius
    Projektų vadovas

    UAB „Plius“, Smolensko g. 6, LT-03201 Vilnius
    Tel.: +370 5 2150525

  8. Eglė | pigu.lt sako:

    Sveiki,
    Visuomet stengiamės reaguoti į komentarus mūsų ar kituose bloguose. Visgi didesnė dalis dėmesio skiriama tiesioginiam klientų aptarnavimui. Internetiniai komentarai turi viena blogybę - dažniausiai jie būna anonimiški, pateikiama neišsami informacija, todėl, net labai norėdami padėti negalime dėl informacijos trūkumo. Tiek mums, tiek pirkejams patogiausia, kai dėl klausimų ar su nusiskundimais kreipiamasi tiesiogiai į mūsų klientų aptarnavimo specialistus svetainėje nurodytu telefonu ar el. paštu. Tuomet ir komunikacija greitesnė, ir nesklandumai, jei jų iškyla, greičiau pašalinami. Jei kas galite rašyti ir man marketing(eta)pigu(taškas)lt tiesiogiai, tik parašykite savo kontaktus.
    Na o atsakant į klausimą dėl agentūros, galiu patikint, kad PR agentūra mūsų blogo priežiūros neatlieka.

  9. Ne Melas sako:

    Dovile, pritariu tau dėl Nido reagavimų į kiekvieną įrašiuką, teko pačiam tuo įsitikinti.

    http://nemelas.blogas.lt/440644 Pažiūrėkite į tekstą ir Nido komentarą. Visi neatsakyti klausimai iš įrašo atsakyti vienu vieninteliu komentaru.

    Dėl pigu.blogas.lt ir PR agentūros.
    Netikiu, kad už tokį BLOG’o darymą būtų galima mokėt nors kapeiką…

    Dėl internetas.blogas.lt
    kadangi jų turinio niekada stipriai neanalizavau, man rodės, kad jį rašo kažkoks užsiėmęs čiūvas. Tačiau vieną dieną pagalvojau: koks blogeris galėtų sau leisti nepublikuoti jokio įrašo be atskiro pranešimo daugiau nei mėnesį ir ypač tokia aktualia tema, kaip internetas.

    Iš kart pajutau, kad ten kažkas kitaip…

  10. Darbas sako:

    Jiems apskritai blogai su komunikacija - http://www.darbasnamie.lt/bjauri-patirtis-pigult/

  11. sarunas sako:

    Egle is pigu.lt rase: “Internetiniai komentarai turi viena blogybę - dažniausiai jie būna anonimiški, pateikiama neišsami informacija, todėl, net labai norėdami padėti negalime dėl informacijos trūkumo.”

    As tai galvoju, o kas trukde po tuo komentaru paprasyti daugiau informacijos? Nes mano akimis ziurint tai yra paprasciausias apsileidimas. Nesuprantu, kodel Coffee Inn nebuna tokiu ‘atmaskiu’, o pigu.lt vis sugalvoja kaip pasiteisint? Nesolidu ir tikrai nepateisina internetines parduotuves vardo :)

  12. Darbas namie »  Bjauri patirtis - pigu.lt sako:

    [...] 1. Beje, sutapo, ir Dovilė parašė apie panašią problemą. [...]

  13. Jooo sako:

    ne faina ne faina chebra sedi pigu.lt. vienodai jiems viskas sviecia del rezultatu. akcininkai tikisi atsipirkimo tik po 5 metu, tai kas ten suks galva, kad tau kazkokio fotoaparato sandely neliko ;)

  14. Vytautas IMP sako:

    Žiūriu Coffee Inn tampa savotišku iternetinės komunikacijos vertinmo benchmark’u :) Ilgainiui įmonių blog’ai bus klasifikuojami į “geriau, nei CI, ar, blogiau, nei CI”. Nidas - šaunuolis.

  15. Fredis sako:

    Nusprendziau nusipirkti savo kompiuteriui optini irengini su LightScibe funkcija “TSSTcorp CDDVDW SN-S082H ATA”. Uzsakiau ji kazkur gruodzio vidury, per firma is Pigu.lt. Pries kaledas gavau. Kadangi pas mane buvo Vista, perinstaliavau i XP Professional, nes Vista nepalaike. Isidejau, suinstaliavau LightScribe, bet man vis rasydavo “No LightScribe devices found”. Po nauju metu skambinau jiem 870022999, nes kito numerio nera, nebent el. pastas. Po skambucio vel paziurejau i svetaine, ir tada, prie informacijos funkcijos palaikancios LightScribe nebebuvo. Vel skambinau jiem, jie uzsisrase mano numeri, adresa, kuriuo pristatyti, sake laukt, pakeis irengini, kuris palaiko LightScribe. Nesulaukes vel skambinau, bet vel tas pats - lauk, atvesim. Zadejo atvezti pirmadieni, nesulaukes siandien vel paskambinau. Ilgai ir nuobodziai pas juos grojo muzikyte, kol jie atsiliepe, o kapeikos - byra. Vel is naujo uzsirase numeri, zadejo issiaiskint ir paskambint. Tylu, ramu. Manau, kad su tokiu TSST modeliu ne vienas yra pakliuves i tokia keblia situacija. nesuprantu, kaip jie gali nepatikrine parasyti, kad irenginys palaiko tokia funkcija. Gal net puse prekiu pas juos neatitinka tikroves, jei jie tokias nesamones raso. Tas optinis irenginys, kol as ji gausiu (jei is vis ji gausiu) jis paliks auksinis.

  16. KVNP 2 Netradicinis pigu.lt aferos | Karolio Vyčiaus blogas sako:

    [...] 1. Beje, sutapo, ir Dovilė parašė apie panašią problemą. [...]

  17. ela sako:

    Bet kas - tik ne pigu.lt!!! Nebent jus norite nemalonumu ir buti ignoruojamas, jei kas nors atsitiktu. Atsimusite kaip i siena!!! Antikomunikuojanti pigi.lt komanda:)))))

  18. pigu.lt to ela sako:

    Sveiki, ela,

    gal galetumete parasyti el.pastu “partneriams@pigu.lt” savo uzsakymo numeris arba varda ir pavarde, kad galetume su Jumis susisiekti ir issiaiskinti tikslesnes Jusu uzsakymo detales.
    Mes dedame visas pastangas, kad musu klientai visada butu patenkinti musu teikiamomis paslaugomis.

    Pagarbiai,
    pigu.lt komanda

Palikite komentarą :)