Parduotas One.lt
2011-01-12
Vakar VŽ pranešė, kad parduotas One.lt. Tinklalapį nupirko UAB “Blue Ant Holdings” (BAH). Suma neskelbiama. Kaip teigė Aldas Kirvaitis, One direktorius Lietuvoje:
“Blue Ant Holdings” yra kontroliuojančioji bendrovė, priklausanti dabartinei “One.lt” vadovų komandai, tad faktiškai šiuo sandoriu “One.lt” verslą įsigijo jam vadovavę specialistai”
One.lt turi tikrai daug galimybių iš savęs išauginti stiprius projektus. Galbūt ir pačio koncepcija keisis. Pažiūrėsim.
Raktažodžiai: aldas kirvaitis, ONE.lt
Blogo prenumerata

2011-01-12 09:53
Tikrai bus idomu pamatyt naujus projektus. Potencialas didelis vis dar daug turint daug lankytoju.
2011-01-12 10:12
Portalo par(si)davimas tendencingai smunkant lankomumui perša vieną mintį – rusai atsikratė nepelningo balasto. Tiksliau pasakius, toks formatas, kurį įgavo one verslo prasme yra atgyvena, kurios mail.ru sanuoti nebeapsimoka. Slavų mentalitetas yra kitoks ir jų nacionaliniai soc. tinklai niekada nebus perspauti jokių feisbukų. Jiems ramu. Lietuvoje migracija yra akivaizdi, todėl one.lt dominavimui tradicinių soc. tinklų erdvėje vis vien ateis galas.
Esu tikras, kad. P.Kirvaitis su visa BAH vadovų komanda puikiai mato situaciją ir turi genialių planų su uždirbtu kapitalu (likusiais lankytojais ir reputacija). Spėju, kad „Grupinio“ atidarymas rodo tolesnę portalo kryptį – e-commerce projektų vystymas. Prisiminus, kad tas pats mail.ru stumia on-line mokėjimų sistemas ir vysto kitus e-commerce projektus, tikėtina, kad šioks toks rusų know-how nubyrėjo ir musiškiams. Juolab lietuviška on-line mokėjimų rinka su vienu žaidėju (i.e. mokėjimai.lt) prašosi konkurencijos.
Kaip minėjo autorius Povilas, tikrai lauksime gal net koncepcijos pasikeitimų. O kol kas nesusilaikau nuo juodojo humoro lašo : ) Copy>paste šį linką
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=184724834879356&set=a.184724514879388.45538.184718924879947
2011-01-12 12:39
nieko nebus, ka jus laukiat :) viskas. bus mikro imone ir tiek, baiges pinigai is salies, kas sponsoriaus tuos jusu genialius projektus naujus, kur tikites?
idomu tik ar forticom prezidentas zino kad one.lt jau pardave? :D
2011-01-12 14:34
zluges reikalas tas one.lt. Nors ir siaip jis man visada atrode skirtas nepilnameciams. Tad nebent su sia tiksline grupe ir dirbti, arba siulyti pasaulinio masto naujoves, kas lietuviams ne pagal kisee ir supratima.
2011-01-12 14:46
martynai martynai
o kas anot taves yra Aldas???
2011-01-12 14:53
is esmes 1 milijonas zmoniu tiksline grupe lietuvoj at max, interneto. ka galima uzdirbt is 1 milijono rinkos? nafik nieko. butaforija uzsiimineja visi aplink, o realiu bapkiu nieks dar nemate. arba investas arba projektai uzsukti savireklamos ir savimarketingo tikslams pasiekt.
depresija, tfu…
2011-01-12 14:55
5 firmos reklamas perka didziausios, ant kuriu tv radijas ir internetas laikosi, visa kita - shudini baneriai kur gauna 10 litu menesio gale uz tai. adklikai visokie ir kitas shhh… o naivuoliai vaiksto po saitus ir ziurineja tuos banerius portaluose galvoja jie paleis projektus ir pas juos TOKIOS Firmos “desis”, tai gaus dafyyyyga bapkiu :D
2011-01-12 18:28
martynai atsigauk,
leituvoje tiek webiniu projektu, kurie uzdirba pinigu kad tau dar labai daug zemes reiktu prareplioti kol suskaiciuotum:)
2011-01-12 18:37
Jaunojo ponaičio Martyno išsilavinimas tiesiog spindi gramatinių klaidų gausa. Neabejotina, kad jis tikrai žino, kas tie realūs pinigai ir kad tokioje šalyje, kaip Lietuva, jų nėra. O gal tiesiog pyksta kad jo blogas nesurenka reklamos?
Jei įsigilint, kiek reklamos mažėjant lankomumui vis dar yra one.lt ir kiek jie turi šalutinių projektų, panašu, kad jie vis dar yra ta vieta, kur “bapkes sukasi” - patinka mums tai, ar ne. O dabar net ir šaipytis iš one jau nebemadinga. Dabar madinga šaipytis iš Facebook’o.
Nelabai tikėkit dirbtinai užboostintais gemius’o duomenimis o verčiau užmeskit akį štai čia: http://www.alexa.com/topsites/countries/LT
Belieka tikėtis, kad žmonės, perkantys one tikrai žinojo, ką daro.
2011-01-12 20:18
one.lt jau persiorientavo. alfoje infoblokas atsirado kitoks jau. gali but, kad i draugas.lt auditorija taikos.
siaip one.lt itariu supirkines dabar tinklapiukus
2011-01-12 21:39
ane? “uzdirba”, ar visgi, UZDIRBA? duok pavyzdi, kas uzdirba. 1 nuoroda. ok?
2011-01-12 22:12
as Aldo vietoj is BAH padaryciau pure-IT kompanija, kuri kurtu sprendimus kitiems dideliems soc. tinklams (zaidimai, marketing apps’ai ir t.t.), o ne marinuotusi prie mirstancios karvytes.
soc. tinklu know-how yra, tech komanda yra, portfolio yra. uzsienio rinkos laukia :)
2011-01-13 00:16
ka jie gali sukurt? jus ju tinklapius matet? jus ten technologini stebukla izvelgiat ar kaip, kad jie cia galetu kazkam kazka kurti?
beje, beori, gal tu nepasakok arabu, tiksliau.. tebunie klausosi tavo ereziju naivuoliai, bet ir as ir tu zinom kaip yra, manes tu savo kliedesiais neapgausi, per senas as jau supranti?
bapkiu darytojai atsirado :)))) atsipeikekit is rozinio sapno. arba investas, arba nuostoliai. gryno pelno per 5 metus padare vienas kitas, neskaitant sekmingu pardavimu tiem patiem, kurie investuoja. na, tai laukiu as to projektuko, kuris cia daro navara afygielna ir eina i pliusa :), as juk populistas, o jus - protingi intelektualai. tia prasau, faktus tuomet ant stalo, o ne tusciazodziavimus ir mano kalbesenos vertinimus.
2011-01-13 00:56
jeigu tiket ka rodo alexa tai e-pasas neturiu nei vieno projekto top20 :) Taip iseina ju reklamos uzsakovai ora perka, o pikciausia kad jie ta ora paradvineja… Kazkaip sunku patiket…
2011-01-13 01:03
nieks ten nieko neperka, per epasa 80 proc visu baneriu - savireklama ir savos imones, susijusios su tuo paciu epasu.
2011-01-13 10:49
martynai specialiai tau viena nuoroda apie one:)))
vieno sudportalo pajamos:
http://ekonomika.lt/naujiena/abejotina-grupinio-apsipirkimo-portalu-nauda-3461.html
kiek pelno is to susiskaiciuok pats:))
pasiimk audience.lt 20tuka page views ir panarsyk. gali jei nori viesai israsyt apie ju pelna, minusa paziuresim kiek gaudaisi :))
2011-01-13 16:32
kaip atgaivinti one.lt? :) ogi paleistti a la peer 2 peer programke, pusiau mirc, pusiau torrent, ir zaisti ne ant social, o ant pazinciu. bo one’as realiai niekad ir nebuvo social networku.
2011-01-14 16:45
martynai, zinute specialiai tau:)
visiskai sutinku kaip kazkas rase, kad pyksti ant viso pasaulio delto, kad tavo blogas neuzdirba. dabar as tau rasau kas uzdirba.
statistika yra adclick (viena diena, pries gerus metus isijungiau paziureti savo statistika, o rodo visu tinklapiu :)) smalsumo delei ir analizei pasinaudojau virsuje esanciu mygtuku).
dabar tau rasau konkrecius puslapius kurie uzdirba tik is adclick, o kiek reklamos turi be ju??? speju reiktu padaryti *5
darnipora,
f-1,
orai.lt,
orai.tv,
sapnai.net
supermama.lt
superzaidimai.lt
technologijos.lt
torrent.lt
uzdarbis.lt
itbank.lt
infoverslui.lt
juokis.com
jovita.lt
na gal uzteks
2011-01-14 21:11
Gal galit pasakyti kas nors Martyno blog’o adresą? :)
2011-01-14 23:41
:))))))))))
juokdariu ir mazvaikiu banda, kai ismoksit sulyginti islaidas su pajamom ir tada pasiskaiciuoti pelna, atemus investicijas, tada ir pasnekesim.
top5 portalai pagal gemiusa kapanojasi purve jau penketa metu, nors jus manote, kad jie uzdirba afygiet bapkiu :) eikit pasidomekit kad ir lrytas.lt situacija, arba atraskit viena diena vz.lt ar koki kita verslo pasaulio aktualijas skleidzianti portala ir galbut, laikui begant, suprasit, ka as turiu omeny, nors gal ir geriau, kad esat naivuoliai, patys jauciates daug geriau ir gyventi jums daug linksmiau nuo to :)
jums turbut net nezinoma, kad autopliusas su visus schibstedu vos ne bankrutavo, ir dar dabar nesugeba atsitiesti, ir jei ne investicinis “backbone”, tai jau seniai siu projektu nebebutu like, ka jau kalbeti apie tai, kad atleidinejami zmones, mazinamos visu portalu redakcijos ir pan ir t.t., bet zinoma zinoma, grupinis 200 tukst. per 3 menesius “uzdirbo”, ir zinoma, visi tie 200 tukstanciu ir lieka butent su zenkliu “pliusas”, ka jau cia bekalbeti :))))
2011-01-15 00:35
nepyk martynai bet tu ir…
nekisk cia lryto.lt, vz.lt ir panasiai, juos i dugna tempia ne web veikla.
tu klausiai kas gyvena is www as tau pateikiau pavyzdziu (vien tik adcliko) kuriu reikalavai.
mes juokdariai:) tu man papasakok kokios ten investicijos i orai.tv, orai.lt, cha.lt…
2011-01-15 01:03
o dieve, gal nekisk tu man sios smulkmes ka? sorry bet as zinau daugiau nei galiu viesai pasakyt, man net neidomi diskusija pasidare. tu nori sneket apie tuos, kur dirba 1-2 zmones ir kurie padaro 50k i metus, ar kaip? as ne apie studentiskus projektus kalbu, jeigu ka, o apie rimta bizni, kur samdomi zmones, investuojama ir bandoma kurti pridetine verte. top100-tuka prazvelgus, gausi 10 proc. tu, kurie gauna pliusa, pas visus kitus - arba minusas, arba “pa nuliam”, arba tooooks minusas, kad issilaiko tik is investiciju (nes stovi reitinge aukstai, o uzdirbt pakankamai vis dar nebesugeba).
atsirink, apie ka as kalbu, o po to man pasakok pasakeles, nebent, zinoma, tau tokia situacija atrodo normali, kokia yra dabar :)
2011-01-15 01:10
tai, ka as kalbu, galima praplesti dar labiau ir tuomet bus suprantama kad ir tarptautine desperacija interneto atzvilgiu: reklama nesugeba sugeneruot bapkiu (kaip kad sugeba toks verslo modelis kitose nisose), todel dauguma portalu, ypac naujienu ir t.t., vis bando (ir nesekmingai) apmokestinti turini, pardavinet uzsakomuosius straipsnius ir pan ir pan, kad tik galetu pagaliau kazka uzsidirbt, nes investicijos irgi kazkada prieina liepto gala ir baigiasi. jus matot kiekviena diena youtube, twitter ir kitus super mega projektus, manot jie pliuse? jie nyfyga ne pliuse. nenoriu apsigaut, galbut youtube siais metais pagaliau gavo pelno, taciau visa kita yra niuru ir graudu netgi pasaulineje rinkoje, ka jau cia bekalbet apie lietuvele.
jeigu numeris 1 pagal perkamuma laikrastis + portalas nesugeba issilaikyti, tai apie ka mes snekam? cia, neva, yra “rinka” ir ateitis? gal ir yra, tik reik labai labai smegenis pasukt kad padaryt tai cia, o sneku todel, kad nusibodo visas sis naivumas pas snarglius smegenyse. is tiesu net vimdo klausyti, einu va kaip tik dabar pavemsiu kamputyje, ant kiek man norisi apsivemti nuo visu situ kalbu.
2011-01-15 15:31
martynai tu gal visgi papostink savo blogo adresa :D
lrytas neuzdirba pinigu del to kad tik nesenai suformuotas pardavimu skyrius webui. 100m jiems ten buvo iki reklamos pardavimu internete.
labai gerai zinau kiek pliusas uzdirba ir kiek isleidzia. ir jeigu nereiketu islaikyti bandos dykai ten sedinciu zmoniu tai jis eitu i normalu pliusa, deja akcininku lygmenyje pliusas yra nurasytas tam kad iskelti 15min. (vienas eina i minusa, kad kitas iskiltu.) nepraeis ne puses metu ir mes pamatysim kaip susilies pliusas su 15min.
grupinio pajamos buvo 200k, reiskias pelnas apie +-20k. zinant tai kad ten sedi du zmones, tai ner labai jau minusinis projektas.
nepagailek keletos litu ir pasiziurek kaip baige 2010 metus tokis imones kurios valdo:
darnia pora, draugas.lt supermama.lt ir pamatysi vaikeli kad kalba eina ne apie 10k per menesi.
pasidomek kiek uzdirba torrentai ar sexpazintys
2011-01-15 16:41
taip ponas jus isvardinuot tuos 5-6 portalus, kurie ieina i tuos 10 proc is simtuko, kurie daro pliusa :)
apie torentus ir pazintis as informuotas, todel ju ir neveliau i diskusijas.
2011-01-15 18:18
“…shudini baneriai kur gauna 10 litu menesio gale uz tai. adklikai visokie ir kitas shhh…”
kazkaip nepagalvojau kad sitas tavo komentaras apie lryta,vz,skelbiu ar kita panasu projekta.
2011-01-17 00:47
Martynui labai liūdna, kad Lietuvoje negalima prasukti kažko tokio kaip getjar.com ir tapti milijardieriumi. Dar turbūt liūdna kai pamato, kad už klicką jo blog’e adwrodsas duoda 4ct :)
2011-01-17 15:55
Geras biznis - įsitaisai vadovu, portalą nuvarai į minusą, o tada nusiperki :)
2011-01-17 16:54
martynai martynai.. visų pirma, siulyčiau tapti tolerantiškesniu - jei kažkas sako kitaip, nei tu, nereiškia, kad jis klysta, o tu teisus. taip, anonimas parinko, anot tavęs, pavyzdžius iš “top10″ (ir iš kur, beje, tokia statistika, kad tik 10%?). Lygiai taip pat, kaip tu renki vientinius pavyzdžius su minuso ženklu. Taip, youtube, twitter - bačkoj. Jie tai patys pasakė ir visi tai žino. Nepaisant to, jų vertės skaičiuojamos labai didelėmis sumomis. Jie taip pat pasakė ir kodėl sėdi bačkoj - tai yra naujas verslo modelis ir nėra aišku, kaip paimti pinigus. Lygiai taip pat, kaip nebuvo aišku kaip paimti pinigus iš blogų prieš keletą metų. O kai kurie dar ir dabar to nesugeba padaryti, kaip žinai. Tai jei jau vertini situaciją, tai ir pats ją vertink bendrai, kaip to reikalauji iš kitų. Kas liečia čia minėtus į bačką einančius lt projektus - beveik visi jie yra news saitai. O tai yra visiškai atskira respublika ir jų lyginti su kitais web projektais nereiktų. Jei neklystu, tarp top10 lankomiausių puslapių - 6 naujienų portalai. O ką tai sako? Tik delfis gali būti ramus ir nepirkti reklamos, bet jis ir taip gan sėkmingai randa vietos eteryje su visokiais tv projektais. Visi kiti žaidžia išlikimo žaidimą ir ne tik visas uždirbtas pajamas meta į reklamą, bet dar ir iš investuotojų kišenės traukia. Nutraukus naujienų portalų reklamą one.lt, draugas.lt ir dar keliuose didesniuose portaluose, iš tų 6 top’e liktų duok die 3. Ir tikrai ne 2-3 vietoj. Bet ir pinigus pradėtų į pliusą darytis. Vat iki tol, kol pas kažką pritrūks pinigų reklamai ir pasiduos nespėjus suformuoti natūralų vartotojo elgesį naujienas skaityti pas juos, ir bus tokia situacija.
Kitas dalykas - kaip tu apibrėži “sėkmingą projektą”? Tai tik tie projektai, kurie daro dideles investicijas ir “kočioja” didelius pinigus? Kurie turi daug darbuotojų? Kurie daug reklamai išleidžia? Tai koks tada ir pats verslininkas? Ar daug pinigų reklamai blogo išleidi? O vidutinio dydžio projektas, prie kurio dirba du žmonės ir mėnesio pabaigoje pasidalina 30-60k litų, tai čia jau nesėkmingas projektas ir jiems jį mest reikia? Lietuvoj turėti web projektą, kuris neštų daugiau, nei 30k, yra ganėtinai sudėtinga ir 30k yra normali uždirbama suma.