Lankomiausių Lietuvos portalų TOP 20
2009-02-21
Vakar pasirodė Gemius Audience duomenys už Sausį. Lankomiausių portalų TOP 20 išsidėsto taip:
Raktažodžiai: 2009 populiariausi lt puslapiai, gemius audience, gernius audience sausis, populiariausi internetiniai portalai, svetainių TOP 20
Blogo prenumerata


2009-02-21 08:15
Balso +49 proc. dėl cosite’ų matyt.
2009-02-21 08:25
Dar manoimone.lt neblogai šoktelėjo, pažymėčiau
2009-02-21 08:44
manoimone.lt vien cosaitai. nieko gero visiskai. labai panasu i tai, kad gemius skaitliukai stipriai neatitinka tiesos
2009-02-21 09:02
to anonimas ->
kokie dar Gemius skaitliukai ? ;))
2009-02-21 09:09
Gal kas galite mestelti nuorodas i manoimone.lt cosite’us? Kazkaip tik kataloga matau.
2009-02-21 10:08
Šiaip malonu žiūrėti kaip kilo naujienų tinklapių lankomumas. Riaušės…
2009-02-21 10:42
Tai tiek is to 15min.lt, stebuklingo kylimo.
2009-02-21 10:44
Dideliu sensaciju kaip ir nera, daug maz stabiliai vaziuoja TOP’uose :)
2009-02-21 10:57
gemius pateikiama statistika neatitinka tikros situacijos rinkoje. Portalai, neturintys gemius, iš viso nedalyvauja šiuos top’uose. Šlamštas monopolinis.
2009-02-21 11:08
To martynas
Tai tu manai, kad dar yra portalai, kurie sudalyvave sujaugtu tarkime Top 20 ? Prasau informuok, labai smaslsu
2009-02-21 11:15
Kodel didele dalis delfi.lt lankytoju srauto yra is Kinijos?… Ar cia bandymas?…
2009-02-21 11:28
@martynas
buk geras paisiulyk man puslapius, kurie verti buti 40tuke, taciau jame nera. Gal juos reikia informuoti ar paremti keliu simtu litu per menesi suma tyrimams?
2009-02-21 11:42
o kaip apskaiciuojamas “apsilankymas realiam vartotojui” ?
ta prasme is kur gaunamas “visits” skaicius? (ar cia sumaisyta ir paimta atvertimas?)
2009-02-21 12:41
To mini, seni bairiai ir tai nera teisybe.
2009-02-21 13:01
“Tai tu manai, kad dar yra portalai, kurie sudalyvave sujaugtu tarkime Top 20 ?”
google.lt, youtube.com, yahoo.com, wikipedia.com, travian.lt ir t.t.
2009-02-21 13:14
paskutini komentara drasiai galima pateikti “Idiotiskiausio komentaro” nominacijai.
2009-02-21 13:22
Nuo kada google, yahoo, youtube yra lietuviski portalai :) O kas del travian.lt, tai su google trends ar alexa galima pamatyti ju reitinga ir i top 20 jie tikrai nepatektu.
2009-02-21 14:05
nu tai patikrink tą travian su tokiais kaip manoimone lt ar panele lt per alexa ir pamatysi, ar patenka ar nepatenka;))
o tai čia pasakei ir pat(i/s) nepajautei kaip nusišnekėjai:)
2009-02-21 14:50
facebook.com (LT network)
maxima.lt
vdu.lt
vu.lt
lkl.lt
bbl.net
Drasiai patenka i 40-tuka o lkl.lt i 20-tuka
2009-02-21 14:58
Gemiuso kainos:
Kaina uz tinklalapiu perziuras (Page View, toliau pv) per men.:
iki 250.000 pv - 624 Lt
iki 500.000 pv - 918 Lt
iki 1.000.000 pv - 1456 Lt
iki 2.500.000 pv - 1760 Lt
iki 5.000.000 pv - 2932 Lt
tai su 5.000.000 gali pretenduoti labai sunkiai prasibrauti i 60-tuka.
Tai kaip tarkim unikaliems projektams kaip http://www.lkl.lt kuris anta bankroto rast metams 35.000 Lt ?
Cia kazkas zadejo paselpti! Ar ne tu G? Laikysies zodzio ar toliau savo erezijas skleisi?
2009-02-21 15:12
Tikrai, labai juokinga.
Kai neturi argumentų geriausia kitą pavadinti idiotu ar kitaip sumenkinti.
Google yra lyderis (visais aspektais) ir taškas. Jūsų Gemius tik reklamdavių mulkinimas, jeigu šio lyderio net nėra sąraše.
2009-02-21 15:48
“nu tai patikrink tą travian su tokiais kaip manoimone lt ar panele lt per alexa ir pamatysi, ar patenka ar nepatenka;))”
Gal prieš rašant kritiką pačiam derėtų pasitikrinti. Travian.lt pagal alexa.com atstitiką yra 13 vietoje ir lenkia supermama.lt
2009-02-21 22:59
Šiaip įdomu, kiek daugiausiai diskusijų čia sukėlusi tema sutapo su šio topo pažaliavimais ir kokį kilimo procentą sudaro cosaitai.
2009-02-22 09:16
Lina, o koks tau skirtumas kokį kilimo procentą sudaro cosaitai? Gemius statistika skirta vidinam vartojimui, o ne plačiajai visuomenei.
Tokių kaip top20 sąrašų paskirtis iš vis nėra aiški, nes neatitinka realybės.
Gemius tai lygiai tas pats kas hey.lt, tik mokamas. Duoda preliminarią statistiką, kuria galima tikėti tik iki tam tikros ribos.
2009-02-22 10:19
Į top 20-uką tikrai patektų torrent.lt.
2009-02-22 10:26
patektu:
Linkomanija.net
2009-02-22 11:08
Ala, tai kodėl taip siekiama parodyti būtent šio topo rezultatus, kam tie cosaitai? Rodykim ką turim. Atsakymai šiaip yra. Apie tai jau diskutavome kitoje temoje. Kažkada Gemius buvo nemokamas.
2009-02-22 11:30
Aš irgi nežinau kam taip sureikšminamas Gemiusas.
Gemius rinkodarininkai gražiai apsuko apie pirštą kitus rinkodarininkus. Juk visą reikiamą statistiką galima gauti nemokamai iš Google analytics.
O dėl ko cosaitus prijungia tai jau jų reikalas. Nieko tai visiškai neturėtų nei truputėlio jaudinti.
2009-02-22 11:56
Tai ir diskutavome apie tai, kokiu pagrindu visi portalai sustatyti į vieną statistiką, kai vieni be cosaitų ir turi gryną auditoriją, o kiti tik cosaitų pagalba turi mistinę auditoriją. O galutiniai rezultatai priešpastatomi ir rodomi kaip plikas faktas.
2009-02-22 12:06
Jeigu rezultatai rodomi kaip plikas faktas, tai ko piktintis dėl kosaitų ar ginčytis dėl užimamų vietų pagrįstumo.
Gemius, man atrodo, net netvirtina, kad tai realus Lietuvos svetainių top20. Tiesiog jie sumetė savo turimus duomenis į vieną krūvą, o kaip jie gauti ir ką jie atspindi, tai ne jų problema.
2009-02-22 15:51
Nežinau kaip pačiai su logika sekasi sutarti, nes pirmas sakinys su ja prasilenkia, ir matyt diskusijos neskaičiusi. Kalbam apie skirtigus dalykus.
2009-02-22 18:22
@pros.lt - “o kaip apskaiciuojamas “apsilankymas realiam vartotojui” ? ta prasme is kur gaunamas “visits” skaicius? (ar cia sumaisyta ir paimta atvertimas?)”
Apsilankymai realiam vartotojui rodo, kiek kartu per menesi vidutiniskai vienas realus vartotojas apsilanke svetaineje. Google Analytics tai vadina vartotojo lojalumu. Placiau apie tai buvo postas cia: http://www.marketer.lt/gemius-audience-gruodis-2008-820.htm (paskutine pastraipa)
@visiems, kas rase apie gemius
Si statistika yra skirta media planuotojams. Nei Google Analytics, nei joks kitas metrix’as Lietuvoje mano ziniomis neturi tokios issamios galimybes susipjaustyti portalo duomenis demografiniais ir kitais pjuviais bei taip issirinkti portalus, kuriuose tikslines auditorijos pasiekiamumas pagal uzsakovo nupiesta portreta yra didziausias. Kita vertus, nera tokios statistikos, kuri apimtu toki dideli pasiekiamuma turinciu portalu sarasa - TNS Metrix ir Top100 ar Hey turi palyginus mazai portalu savo sarase, o Google Analytics’o duomenys viesai neprieinami. Be to, kaip ir minejau, ne viena is siu sistemu neturi tokiu duomenu, kaip Gemius Audience. 2 be to - Gemius Audience kiek teko girdeti savo duomenis sveria pagal isorinius Raito interneto svarbos tyrimus - del to duomenys pateikiami 20 dienu nuo menesio pasibaigimo ir del to tai yra realus vartotojai, o ne unikalus vartotojai (Cookies), kaip minetose alternatyviose sistemose. Ir apskritai - skirtumu yra n, bet mano nuomone tai patikimiausias informacijos saltinis media planeriams Lietuvoje.
2009-02-22 19:48
Paprastas klausimas, kodel taip mistiskai ir tik budvardziais tamstos Povilo apibudinamas Gemiusas?
Ko neturi Google Analyticas lyginant su Gemiusu?
Demografiniu duomenu? Persidengimo?
Kitas klausimas. Kodel nera verifikuojama Gemiuso metodologija nustatanti LT interneto vartotojo profili?
Ar ne vargsas planeris rausdamasis ‘iskraipytoj’ gemiuso statistikoje?
Kodel Gemiusas skelbia 20% didesnius lankomumo srautis nei analyticas lyginant tik visits ir pageviews?
2009-02-22 20:19
Povilai, pirmiausia, tai realių lankytojų neįmanoma pamatuoti iš principo jokiais įmanomais būdais, todėl Gemius realių lankytojų tikrai nematuoja.
Antra, paaiškink kame nauda, jeigu sužinau pagal Gemius, kad mano svetainę per mėnesį aplankė lygiai 620325 žmonės, o ne maždaug 620000 kaip, tarkim, būtų pagal Google analytics?
Trečia, Gemius į savo topus įtraukia tik nežymią dalį visų svetainių. Alexa, tuo tarpu reitinguoja visas (aišku, irgi nėra tobulas reitingavimas, bet už tai nemokamas).
2009-02-22 20:25
Lina, kai neturi argumentų arba nenori įsigilinti, ką pašnekovas sako, geriausia imtis kito sudurninimo taktikos?
2009-02-22 20:29
kas puslapis yra diena.lt? nelabai supratau is kur toks srautas i nieka..
2009-02-22 21:13
@ vardeniui bepavardeniui
Atsakysiu i klausimus:
1. del skirtumu - atsidarykite gemius exploreri ir pamatysite
2. del verifikavimo - cia reiktu klausti paciu gemius baltic darbuotoju
3. naudojamos skirtingos metodikos - kai kuriems saitams rodo maziau vienur, kitiems atvirksciai
@Ala
Manau gAudience yra vienas is artimiausiu tam budu. Pazangesniu, naudojamu Lietuvoje, nesu sutikes
Del naudos - netinkamus tikslus issikeli metrixam. Zinoma, kad jokios naudos is to :)
Nederetu lyginti Alexa ir gAudience. Visai skirtingi dalykai.
2009-02-22 22:06
Didziajai daliai komentatoriu rekomenduociau “USE GOOGLE BEFORE ASKING DUMB QUESTIONS”. Nes absurdiskos pasakos apie Kinija ir amzinas superdurper STATISTIKOS lyginimas su TYRIMAIS jau stovi gerkleje.
Vienam komentaroriui rekomenduociau perskaityti ankstesnio posto apie Gemius komentarus ir PERSKAITYTI KAINAS uz gemius’a:
iki 250.000 pv – 224 Lt
iki 500.000 pv – 318 Lt
iki 1.000.000 pv – 456 Lt
2009-02-22 22:13
P.S. turiu užduoti pasiekti potencialius 20-28 metu pirkejus is miesto, gaunancias vidutines ir aukstas pajamas. Produktas tarkime kasdieninio naudojimo. Koki iranki rekomenduotumete naudoti atrenkant puslapius su sia besilankancia tiksline grupe. Zemiau esanciuose komentaruose pasiulykit, bet stenkites nesiremti jokiomis emocijomis, o tik skaiciais, kuriuos dar ir reikes pateikti reikliam klientui.
2009-02-22 22:15
@Ala petrovna - buk gera paskaityk komentarus:
http://www.marketer.lt/gemius-reitingu-stimuliavimas-848.htm
2009-02-23 08:20
Povilai, gerai, jeigu ten randi dar ir tai ko kitur nėra. Tada klausimas toks: ar kaina atitinka tai ką gauni? Palyginkime, Google analytics yra visai nemokamas.
G, nepagarbiu pašnekovui stiliumi neparodai didelio kultūros lygio. Gal nelaikykite kitų kvailiais, ką? Nes tikrai nesinori daugiau diskutuoti.
Tavo minėtą temą jau seniausiai esu skaitęs, bet tai nereiškia, kad ta tema kaip Biblija viską paaiškina, ir niekas nebeturi teisės kelti tų pačių klausimų šia tema vėl ir vėl.
Nėra ir negali būti iš principo tokio įrankio, kuris nustatytų lankytojų amžių ar juo labiau pajamas. Net juokinga pasidarė - kas gali žinoti mano pajamas, jei net šeimos nariai nežino. Taigi, Gemius čia ne prieko.
2009-02-23 08:37
Sveiki,
manoimone.lt siuo metu turi 2 co-site: manoimone.vtv.lt ir manoimone.verslosavaite.lt. Siuo metu tik manoimone.vtv.lt co-site integruotas vtv.lt portalo Gemius skriptas, tad sio co-site lankytojai prisiskaiciuoja prie vtv.lt (apie 2-3 tuks. skirtingu lankytoju darbo dienomis). Konkreciai manoimone.lt Gemius statistikoje naudos is co-site neturi. Aplamai musu strategija del co-site yra labai paprasta - visi norintys portalai gali integruoti musu co-site pas save ir tokiu budu kazkiek padidinti savo portalo lankomuma is paieskos sistemose suindeksuotu nuorodu i co-site. Mums nauda is co-site yra visu pirma musu klientu informacijos rodymas visur, kur tik jos gali ieskoti. Kuo daugiau vietu bus randama musu klientu informacija, tuo geriau bus mums.
2009-02-23 08:45
Eduardai, talpinkite nors ir 50 cosaitų. Mums tai visiškai vienodai, ką darote su savo svetaine. Tad atsiprašinėti čia už nieką kaip ir nereikia.
2009-02-23 08:55
Visa esmė ta, kad google’o analitikas skaičiuoja tik iki 5 mln. puslapių atvertimų per mėnesį. Todėl tikrai nemažai lankomiausių lietuviškų svetainių google analitikas negalėtų įvertinti teisingai. Tiesa, jei naudojamasi AdWords sistema, jie nuima 5 mln. peržiūrėtų puslapių apribojimą.
Be to, pats savąjį puslapio lankomumą stebiu google’o analitiku ir tuo pačiu serverio resursus. Galiu pasakyti, kad google’as tikrai realiai rodo mažesnį lankytojų srautą. Kodėl taip yra negaliu pasakyti.
Ir galiausiai Gemius realaus vartotojo skaičius man iki šiol lieka mistika. Kiek kartų bandžiau aiškintis, taip ir nedaėjo. :)
2009-02-23 09:10
Mindaugo, paminėtas Google analytics apribojimas labai svarus argumentas Gemiuso naudai. Gemiuso fanams nuo to ir reikėjo pradėti argumentuoti, o ne bandyti ieškoti savybių, kurių galbūt neturi Google.
Deja, vidutinio dydžio ir mažoms svetainėms Gemiuso reikalingumas vis tiek išlieka labai abejotinas.
2009-02-23 09:21
One.lt ir Draugas.lt naudojasi Google Analytics, tad cia ne kliutis
Google Analytics is a free service that offers users up to 5 million pageviews a month. If your site generates more than 5 million pageviews per month, you will need to link it to an active AdWords account in order to avoid interruption of your Google Analytics service. Google Analytics currently defines an active AdWords account as an AdWords account that has at least one active and running Campaign, with a minimum budget of $1 per day (or the equivalent amount in a non-U.S. currency).
2009-02-23 09:22
“tad sio co-site lankytojai prisiskaiciuoja prie vtv.lt (apie 2-3 tuks. skirtingu lankytoju darbo dienomis). ”
Va jums ir atsakymas su pvz., kokią apčiuopiamą naudą gauna motininis portalas, kuris prisijungia papildomus cosaitus.
2009-02-23 09:29
@Ala Petrovna
>Mindaugo, paminėtas Google analytics apribojimas labai svarus argumentas Gemiuso naudai. Gemiuso fanams nuo to ir reikėjo pradėti argumentuoti, o ne bandyti ieškoti savybių, kurių galbūt neturi Google.
Auksciau nukopijavau Q&A is Google, kur akivaizdziai parasyta kokios naudojimosi sąlygos.
Analytics yra labai geras statistikos skriptas, Audience - siuo metu vienintelis rinkos tyrimo irankis
>Deja, vidutinio dydžio ir mažoms svetainėms Gemiuso reikalingumas vis tiek išlieka labai abejotinas.
Zinau ne viena nedidele svetaine kuri negavo reklamos (ir pajamu) vien del to, kad neturejo normalaus lankytoju tyrimo. Blogiausia, kad tai pakankamai aisku ir siaura segmenta kabinantys projektai.
2009-02-23 09:31
@Ala Petrovna
>Nėra ir negali būti iš principo tokio įrankio, kuris nustatytų lankytojų amžių ar juo labiau pajamas. Net juokinga pasidarė - kas gali žinoti mano pajamas, jei net šeimos nariai nežino. Taigi, Gemius čia ne prieko.
Klysti. Butent sis irankis ir apjungia Internetines apklausas, Lankytojo lankymosi sekima ir RAIT popierines apklausas. Jei nepatinka metodologija - skuskis ja, o ne paciu irankiu.
2009-02-23 09:34
G, jeigu užsakovas primygtinai reikalautų padaryti tyrimą, tada sutinku, kodėl gi jo neatlikus. Aišku, už užsakovo sąskaitą.
2009-02-23 09:36
@Lina
Klausimas ar daug ten tu lankytoju yra “svezi” ar tik “plaukiojantys” vtv.lt turinyje.
2009-02-23 09:40
G, man skųstis nėra reikalo. Jeigu norėčiau atlikti apklausas taip, kaip tai daro Gemius, tai paprasčiausiai į svetainę įmontuočiau apklausų langelį su amžiaus ir atlyginimo laukais. Tam nereikia jokių Gemiusu. Neabejoju, rezultatai būtų tokie patys.
2009-02-23 10:33
G, šiaip sau neskelbtų tokių duomenų. Turinys yra nemažas gėris, kuris kainuoja nemažus pinigus. Bet pats faktas, kad lentelėje skelbiami projektų duomenys su cosaitų priedais, yra nelogiška. Juk neveltui buvo kilęs skandalas dėl Delfi search, kai buvo genruojami papildomi srautai.
2009-02-23 10:34
@Ala
labai saunu, kad tai integruotum. Deja si metodologija virstu standartu jeigu pagrystum statistiniais metodais (kaip suprantu pastarosios nenorejai mokytis ar dar nesimokei) ir sugebetum apjungti apklaustu lankytoju grupe, ju lankymosi dazni, persidengima kituose puslapiuose ir t.t.
Kodel niekas nesiremia Gala skaitmenines televizijos kanalu perziura, taciau remiasi TNS “juoduju dezucciu” generuojamu tyrimu? (taciau manau, kad jos eile dar laukia)
Taigi kaip atliktum vakar mano iskelta namu darba su tiksline grupe?
2009-02-23 10:39
@Lina paaiskink man problema del cosite siuo atveju.
Del delfi search skandalo esme paprasta-
Vartotojas uzduoda paieska
Delfi ja atlieka ir issaugo (tiek paieskos rezultata tiek turini)
Google uzeina i svecius ir gauna labai daug turinio, kuriam generuoti is esmes naudojami patys lankytojai.
Taciau iskyla beda, kad duomenys ten yra absoliuciai dublikuojami priskiriant svetima turini sau. Cia turiniu dalinamasi sutartimis. Lygiai taip pat kaip Delfi daug daugiau gauna turinio is regionines spaudos nei patys sugeneruoja.
2009-02-23 10:55
“…kaip suprantu pastarosios nenorejai mokytis ar dar nesimokei…”
Tikrai nemalonu diskutuoti su pasipūtusiu žmogumi. To ir nebedarysiu.
2009-02-23 11:01
@Ala
>Tikrai nemalonu diskutuoti su pasipūtusiu žmogumi. To ir nebedarysiu.
Pasirinkai toki kelia, kad netektu atsakyt nei i viena klausima?
2009-02-23 11:11
G, kodėl kiekvieną kartą turiu įrodinėti, kad nesu kupranugaris? Žinok užknisa, tamstos išankstinis nusistatymas, kad kiti pašnekovai durnesni. Jau diskusijos viduryje rašiau, kad keisk bendravimo stilių. Ne, tai ne. Tada diskutuok su panašiais į save.
2009-02-23 11:19
Gerbiama Ala,
mano atsakyme nebuvo jokio atsiprasymo ir jis labiau buvo skirtas p. “anonimui”.
2009-02-23 12:01
@Ala
Renkuosi bendravimo tona toki, koks manau reikalingas. Siuo metu jis atitinka “negyvai uzkniso kalbeti apie ta pati” linija.
Stengiuosi komentuoti nepalikdamas bereikalingu spragu ir interpretaciju. O jei tesugebi tik paverkslent vietoje pagristo irodymo, kad musu rinkoje yra daugiau ir (gal) net geresniu reprezentatyviu tyrimu - komentaro langelis atviras Jums
2009-02-23 12:48
Mane stebina požiūris, jog tam tikros tyrimų sistemos yra netinkamos, “išpūstos” ir pan. Esmė, jog tas pats metodas taikomas visiems portalams ir todėl juos galima sulyginti pagal vieną metodą. Gali palyginti pagal Gemius, gali pagal TNS Metrix, jeigu nori - pagal Hey.lt ir pan. Nes nelogiškiausia paimti kiekvieno portalo savaip skaičiuojamas statistikas ir jas bandyti lyginti. Jeigu dviejų konkurencinių portalų statistiką skaičiuoja “trečiasis asmuo”, manau, kad tai objektyviausias tyrimas.
2009-02-23 12:57
Tikrai kad nelogiška, sutinku. Lygiai taip pat nelogiška skaičiuoti dviejų skirtingais metodais dirbančių portalų statistiką ir juos statyti į vieną sąrašą. Bet ne visi su tuo sutinka.
2009-02-23 13:03
Tai taip, bet galima atsirinkti tame sąraše tuos portalus, kurie aktualu. Pvz.: vien naujienų portalus, vien įmonių katalogų portalus ir pan. Kam reikės, tas tikrai sugebės pasinaudoti šiuo sąrašu. Be to, kiekvieno tipo portalams atskirų sąrašų Lietuvoje vien dėl jų mažo skaičiaus sudarinėti neverta.
2009-02-23 13:24
indre, Jūs nesupratote. Skirtingi darbo metodai - tai turėta omeny portalai be cosaitų ir su cosaitais. Tematika neturi reikšmės.
2009-02-23 16:41
@Lina
Del to cositeinimo islost dideiji nedaug slosia, taciau manoimone.lt labiausiai kencia del savo turinio atidavimo kitiems ir lankytoju peremimo su google i jos cosite;us kituose portaluose. Is kitos puses gal tai lagalaike prekinio zenklo ivedimo strategija. Manau jie patys geriau pakomentuos.
2009-02-23 17:00
Taip, Lina, šiek tiek nesupratau Jūsų iš pradžių :) Bet kalbant apie cosite’us irgi niekaip nesuprantu, kas čia negero yra. Na, neesu profesionalė. Tačiau kiek suprantu, pvz. patys Gemius prižiūri, ką priskaičiuoja ir ko nepriskaičiuoja. Kitas dalykas - visada galima peržiūrėti portalo statistiką keliose sistemose ir matosi, koks maždaug lankomumas, nes tie svyravimai dėl skirtingų metodų labai matosi.
Taip pat ilgiau sekant statistikas, matosi nerealūs šoktelėjimai ir pan., kur akivaizdu, kad “kažkas ne taip”. Juk nespręsim apie portalo statistiką iš vieno skaičiuko, parodyto vienąkart tope.
Be to, kad jeigu portalų cositai yra solidūs, tvarkingi portalai - tai kodėl gi ne? Kas čia netinkamo?
2009-02-23 17:21
@G, Lina
Jus visiskai teisus - kiekvienas co-site mums atima nemaza dali tiesioginiu lankytoju is paieskos sistemu (mano vertinimu apie 30%), taciau didina musu kataloge pasiskelbusiu klientu informacijos perziuru skaiciu (apie 15%). Sioje vietoje aukstesne pozicija Gemius statistikoje aukojame del didesnes naudos savo klientams ir prekinio zenklo populiarinimo. Taciau tam, kad manoimone.lt portalas vis tik atrodytu “pagrindiniu” savo co-site variante mes skelbiame maziau informacijos ir visuose imoniu informacijos puslapiuose yra nuoroda “Daugiau informacijos” i pagrindini portala.
2009-02-23 18:18
indre, jei jūs neskaitėte ankstesnės “karštosios” diskusijos šia tematika, tai galiu trumpai paaiškinti kas čia tokio. Tarkim šiuo konkrečiu atveju mes kalbame apie bendradarbiavimą ir tokio tipo cosaitus. Bet jei paimame kitą populiarų darinį, kurį propaguoja ne vienas portalas, vaizdas atrodys kitaip. Tarkim yra motininis portalas aaa.lt Bet jo lankomumas švelniai tariant nekoks, o gal net myzeris, bet taip norisi, kad jis gražiai atrodytų. Tai po jo domenu pakišamas kitas, bbb.lt visiškai ne į temą, bet generuoja srautus ir gaunamas vienas domenas bbb.aaa.lt Po to dar pajungiamas ccc.aaa.lt ir t.t., ir pan. Taigi kitų projektų sąskaita motininis domenas aaa.lt kraunasi sau lankomumo bagažą. Bet Gemius’o atstovai tame nemato problemos, jei gerai supratau skaitydama atsakymus. Jie mano, kad logiška skelbti vienoje lentelėje ir bendroje statistikoje n plius k.aaa.lt ir vienasdomenas.lt
2009-02-23 20:40
Lina, ko taip pyksti ant Gemiuso? Na ir kas, kad susijunge aaa.lt ir bbb.lt? Gautas rezultatas rodo tos įmonės sukurtų svetainių lankomumo statistiką. Tai niekam netrukdo ir niekam nekenkia. Nuo to juk nesumažėja nei Linos, nei Indrės svetainių lankomumas. Jeigu žala niekam nedaroma, tai kam pykti ant kažko. Nebent kažkam ambiciją užkabino, kad iš 17 vietos nukrito į 18. Bet juk tai tuštybių tuštybė.
2009-02-23 21:11
Visų pirma aš nepykstu, man tiesiog įdomu visa ši sistema. Tai kenkia nebent objektyvumui, nes už visų šių cosaitų ir domenų viražų slypi tikrasis realus kiekvieno portalo lankomumas. Tau gal neaktualu, koks kokią poziciją interneto rinkoje užima, bet yra kam aktualu ir svarbu, o tokių nemažai. Tai kas tie lyderiai ir kas lūzeriai?
2009-02-23 21:17
ok, Lina, suprantu, kas kliūna tame bendrame sąraše. Bet nemanau, kad tai didelė problema. Nes tas, kas naudojasi tuo sąrašu, seka duomenis ir domisi visa šia internetine rinka, tikrai “atkapstys”, kad nors pvz.diena.lt turi didelį lankomumą, jo informaciją portale kaunodiena.lt pamatys žymiai mažiau lankytojų. O sakykim, tas vartotojas, kuris atsidarė pirmą kartą Gemius topą, pasižiūrėjo vieno mėnesio skaičius ir iš tiek padarė išvadas, kur daugiausia lankytojų— tai jam su cosite ar be cositu - tikrai jokio skirtumo. Vis tiek greičiausiai jis nuspręs, kad pagal pavadinimą jį rodo pirmame puslapyje Google ir to užtenka. nes tai ir yra “lankomiausia svetainė” ;)Ir kas baisiausia, taip mąstančių mūsų šalyje kol kas didžioji dalis :)
2009-02-23 21:32
Matai Indre, anoje diskusijoje taip pat ne kartą kilo klausimas “o kam to reikia”, jei kaip rašai “seka duomenis ir domisi visa šia rinka”. Bet pasigilinus priežasčių tiek daug, kad nesinori vėl apie tai rašyti. Gemius atstovė taip pat deja negalėjo atsakyti, kodėl toleruojami šie dalykai, reiškiniai. apiereklama.lt taip pat skelbia optimistinius džiaugsmu trykštančius pliūpsnius. Nors lentelėje esantys pokyčiai galėtų būti įvertinti gilesne analize. Tačiau šiuos dalykus galėtų skelbti tik kažkoks kitas, visiškai nepriklausomas šaltinis. :)
2009-02-23 21:54
Taip, tobulumui, o šiuo atveju– tikslumui ir skaidrumui–ribų nėra :)
2009-02-24 12:52
Apie metodologijas tingintiems googlinti
http://www.gemius.com/pl/products_audience_methodology
2009-02-24 16:27
mano siu metu atradimas: http://www.kulturpolis.lt ;) i top20 gal ir nespejo papulti, bet kitakart manau papuls, nes visgi dar naujas.. :))
2009-02-26 23:49
cia as gal ne i itin i tema, bet kur klubas.lt dingo is topo, kazi?
2009-02-27 11:16
@Corot
Niekur jis nedingo :) Gal tik pozicija zemiau. Pasitikrint gali http://www.audience.lt
2009-03-6 18:09
Skaiciau diskusija ir nesupratau, ko cia zmones “uzkibo” ant Gemius/Google Analytics palyginimu?
Uzsakovai juk moka uz parodymus, tai ju nebus ne daugiau, nei maziau naudojantis viena ar kita sistema, o mokejimas uz diena jau atgyvenes dalykas, tai kur cia problema?
Kad vieni moka, o kiti nenori moketi pinigu kazkokiems Gemius? kiekviena imone/fizinis asmuo planuoja savo finansus, tegu elgiasi kaip nori :)
2009-03-7 22:35
manoimone.lt labai jau graziai porina, deja, bet netiesa… neturit jus tiek lankytoju be coositu. max 10k per diena ir tai jau labai su virsum parasiau ;)
2009-03-10 13:54
Anonimas, o remiesi kuom? :) Turbut tik savo paties “profesionalia” nuojauta ;)