Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 520 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 535 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 542 Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 578 Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/marius/domains/marketer.lt/public_html/wp-settings.php on line 18 Elektroninių laiškų marketingo pamokėlė internetinis marketingas, internetinė rinkodara
nternetinės rinkodaros diskusijos

“Failure is simply the opportunity to begin again, this time more intelligently”, Henry Ford.

Jau senokai rašėme apie elektroninių laiškų rinkodarą. Panašu, kad laikas sugrįžti prie temos. Dovilė rašė apie tai, kad įmonių siuntinėjami reklaminiai el. laiškai atima daugiau laiko, nei su darbo reikalais susijusio el. laiškų skaitymas. Elektroniniai laiškai yra bene efektyviausia vieta reklamai. El. laiškais grįstų rinkodaros kampanijų rezultatus galima stebėti ir matuoti. Elektroninių laiškų marketingas yra galimybė parduoduoti, bet nekokybiški el. laiškai gali sugadinti santykius su klientais.

Pavyzdžiai, kurie neseniai atsidūrė el. pašto dėžutėje:

  • BPC Travel: “NAKTINIS AKROPOLIO IŠPARDAVIMAS JAU ARTĖJA!!!“. Kažkas nori “pajoti” ant masinio Vilniaus Akropolio “Maximos” išpardavimo idėjos? Norėčiau pagirti BPC Travel už tai, kad savo komunikaciją el. laiškais daro diskrečia forma (neperkrauti laiškai), draugišku tonu (”Brangieji”) ir reguliariai (kas dvi savaites) :) Visgi visi laiškai “patiuninti” HTML’iniai, tad puikiai išsidarko “Plain Text’e” arba “Simple HTML” rėžimuose, nematuojami rezultatai, neindividualizuota žinutė ir t.t.
  • ADcenter.Lt: “ADcenter.Lt - reklamos apsikeitimo sistema“. Laiškas gerai skaitomas visomis peržiūros formomis. “TO” laukelyje matomi visi adresatai. Visgi tai gali būti apsukrus sprendimas, mat sukelia reakciją ir diskusijas. Kita vertus, neigiamos reakcijos iš vienų adresatų, kurios grįžta visiems adresatams, gali turėti neigiamą “spiralės” formos efektą ir visą komunikaciją paversti antikomunikacija. Subjektyviai: netinkamas laiško tonas interneto projektų turėtojams.
  • DnB NORD: “Gaukite didesnes palūkanas eurais!!!”. 2009.05.07 gavau laišką iš Vilniaus klientų aptarnavimo skyriaus vyresniosios pardavimo vadybininkės. Dėl sąlygos el. laiške, laiško turinio negaliu patalpinti. Laiškas buvo HTML’inis, tad “Plain text” rėžimas atrodė šiek šiek keistai. Detalių neanalizuosiu, nors viena jų užkliuvo - visi el. laiško gavėjų adresai sudėti “TO” laukelyje. Trumpa reziumė: DnB NORD’as nemokamai perdavė apie 1450 banko klientų el. pašto adresų.

Jei turite santykinai mažai patirties su el. laiškų rinkodara, arba atnaujinti žinias, rekomenduoju pažiūrėti valandos trukmės edukacinį seminarą (žiūr. apačioje). Lietuvos ir užsienio rinkose galima rasti el. laiškų marketingo priemonių, pavyzdžiui, mailer.lt, kurias galite panaudoti rinkodaros kampanijose.


Raktažodžiai: , , , , , ,

Komentarai (6) temai “Elektroninių laiškų marketingo pamokėlė”

  1. Ignas sako:

    Nesupratau truputi.. Vis minit, kad tai efektyviausia reklama, bet pamirštat(?), kad tai nelegalu. Ar reklamos įstatymas jau nebegalioja? Reklamą galima siuntinėti bet gavėjo leidimo? Lietuviškų šiukšlių dabar tikrai gausėja masiškai. Tai normalu? Niekas nesiruošia nei piršto pajudinti, kad sudrausminti įstatymo pažeidėjus? Juk baudos normalios: 1000-10000lt. Reikiamai tarnybai tereikia imtis pinigus surinkinėti - pažeidėjų daugybė. Negi valstybei pinigų nereikia? Kas, beje, tai turėtų daryti?

  2. Povilas sako:

    Kaip tik parašiau platesnį straipsnį apie vieną iš jūsų minėtų pavyzdžių (AdCenter). Tokių reklaminių laiškų netoleruočiau… http://www.skaitykit.lt/adcenter-kaip-nereikia-reklamuotis.htm

  3. Ignas sako:

    Elektroninio pašto rinkodara efektyvi tik tada kai siunčiama gavėjams, kurie sutinka gauti laiškus.

    Jeigu laiškai siunčiami be sutikimo, tai nėra jokio efektyvumo. Remiantis pasauliniais tyrimais, išsiuntus 5000 laiškų gavėjams su sutikimu, pasiekiamas daug didesnis efektyvumas nei išsiuntus 100.000 spam’o.

    Todėl nereikėtų baimintis dėl lietuviškų spamerių, jų efektyvumas toks mažas, kad tiesiog net neverta daryti tokios kampanijos.

  4. Ignas1 to Ignas sako:

    Nemanau, kad atsiras bent 1 iš 10 kurie šią reklamą gavo savo noru. Toks santykis reikalauja kalbėt apie šios veiklos legalumą, o ne apie efektyvumą.

  5. Andrius sako:

    Mano nod32 spjaudosi ir rodo, kad virusas, kai užeinu į adcenter.lt… O tai visi šitie laiškai, čia marketingas, ne SPAM’as? :)

  6. Ignas sako:

    Ignas1 Ignui:
    Nemanau, kad atsiras bent 1 iš 10 kurie šią reklamą gavo savo noru. Toks santykis reikalauja kalbėt apie šios veiklos legalumą, o ne apie efektyvumą.

Palikite komentarą :)