Interneto erdvė - ne tik puiki terpė plėsti, bet ir pradėti verslą su mažu biudžetu. Pavyzdžiui, galima savo nesudėtingoje el. parduotuvėje žiemą pardavinėti vilniones kojines, o vasarą - vantas pirčiai. Daugiau nei prieš pusmetį Lietuvos el. parduotuvių padangėje pasirodė el. parduotuvių nuomos fenomenas, sudaręs dar geresnes sąlygas el. komercija užsiimti pradedantiesiems verslininkams. Jei 2009 m. pradžioje verskis.lt teigė, kad “konkurentų šiame e-verslo sektoriuje bendrovė neturi”, šiandien situacija pasikeitė (kainų palyginimas, neatsižvelgiant į papildomas paslaugas):
| El. parduotuvė | Kaina mėnesiui (be PVM) |
| http://www.freeshop.lt/ | 33,00 Lt |
| http://www.virtualiosstatybos.lt/ | 49,00 Lt |
| http://www.infoshop.lt/ | 69,00 Lt |
| http://www.verskis.lt/ | 170,00 Lt |
| http://www.istore.lt/ | 99,00 Lt |
| http://www.shop1.lt/ | 150,00 Lt |
Kaip matyti iš lentelės, vidutiniškai el. parduotuvę išsinuomoti mėnesiui kainuoja 95 LTL + PVM. Didžiausias nuomojamos el. parduotuvės privalumas pradedančiajam verslininkui - galimybė nebrangiai suklysti. T.y. jei nutarsite mesti el. komercijos verslą, pradinės išlaidos bus santykinai mažos. Pagal nutylėjimą aišku, kad šiandien beveik visos el. parduotuvės yra optimizuotos SEO, patogumas vartotojui, įdiegtos el. mokėjimo sistemos ir t.t. Viskas paruošta! Pradėti el. prekybos verslą yra santykinai nesunku. El. parduotuvių nuomos paslaugos procesą dar labiau palengvina, tereikia suderėti palankią kainą (juk krizė).
Žinoma, nereiktų apsiriboti tik mokamais el. komercijos produktais. Internete gausu atviro kodo programinės įrangos, kurią su minimaliomis pradinėmis investicijomis galima pritaikyti savo poreikiams. Čia jau reikia skaičiuoti, nes samdant įmonę atviro kodo programinei įrangai diegti gali kainuoti brangiau, nei metus nuomoti el. parduotuvę. :-)
Raktažodžiai: atviras kodas, el. komercija, el. parduotuvė, elektroninė komercija, elektroninė parduotuvė, elektroninis verslas, freeshop.lt, infoshop.lt, istore.lt, komercija, pradedantiesiems verslininkams, shop1.lt, verskis.lt, verslas, virtualiosstatybos.lt
Blogo prenumerata


2009-06-26 09:36
jo, idomiai cia…
is situ 2 as asmeniskai matau tik 2 rinkos dalyvius - http://www.verskis.lt ir http://www.shop1.lt - verskis’as yra pradininkas, shop1 nukopijavo ideja ir paleido savo modifikuota Lietuvai oxid’a. beje, dar pries savaite oxid nuoma kainavo daugiau :) buvo 200/250/300
ka patys manot?
2009-06-26 10:07
Edvinai > pgl. aprašymus ir kainas pradėdamas verslą iš šio sąrašo greičiausiai rinkčiausi ne “rinkos dalyvius”. Daug priklausytų nuo patues projekto, template’o modifikavimo poreikių ir t.t.
2009-06-26 10:35
Ačiū!
savo parduotuvę tinklapyje jau metus ‘darau’. O net nežinojau kad yra tokie paprasti sprendimai :) Matyt teks pasinaudot.
2009-06-26 10:51
(Niekam nežinomos) el. parduotuvės nuomoja. Hmmm. Ir kame čia “biznis”? Apart bazės. Man atrodo, kad beviltiškai žlungančios el.p. griebiasi betkokio šiaudo, kad nors serveris atsipirktų. Be nuomos “pradedantieji verslininkai” tikriausiai nepamiršo, kad dar reikės reklamuotis. Ar už papildomą reklamą (niekam nežinomos) el.p. darys nuolaidas? :))) Ar čia viskas apskaičiuota?
Ar ne paprasčiau būtų atsidaryti kioską ar pasidėti prekybai skirtą staliuką prekyvietėje, kur žymiai geresnis matomumas ir apyvarta? Kuo ne pasiūlymas :)
2009-06-26 10:56
Lina, norėjai išlaužti protingą, o išėjo atvirkščiai…
2009-06-26 11:03
As ir nesutinku Edvinu. Nes reikėtų rinktis pagal siūloma dizainą, pagal tai kiek kainuoja papildomos modifikacijos. Aišku reiktų asižvelgti į sistemos galimybes.
Kiek žinau infoshop.lt, istore.lt naudoja open source programinę įranga. Ir manau tai pliusas, nes pati sistema visada yra tobulinama daugelio programuotojų. O į kainas įeina ir konsultacija ir palaikymas.
2009-06-26 11:18
Manau el. parduotuvių nuomos atsiradimą įtakojo kitas dukterinis produktas kuris kiek pamenu atsirado ankščiau - nemokamos (sąlyginai) svetainės. Kur taip pat mokamas mokestis “tik už talpinimą”. Idėja šauni jau vien tuo, kad skatinamas el. verslas.
2009-06-26 11:22
Ronaldai, skaityk tarp eilučių ir pagausi mintį.
2009-06-26 11:35
Norint išmėginti kaip veikia el. komercija ir išbandyti savo jėgas tai yra geras būdas, bet rimtai pradėti užsiiminėti el. komercija su išnuomuota parduotuve, aš asmeniškai nedrįsčiau. Bet kaip bandymams tai labai geras įrankis.
2009-06-26 11:51
viskas cia gerai tiems, kurie turi 100 prekiu (pvz molio dirbiniai) ir apart linos siulymo kioskelio dar ir parduotuve uz 40 litu menesiui pasidare - gal kas ir is ten nupirks, o jeigu nupirks, tai galbut tai bus viena is tu motyvaciju pradeti rimta versla internete, nes pirmasis blynas neprisvilo ir rezultatai pasimate.
2009-06-26 11:55
Kodėl tik 100 prekiu? Galima jug papildomai susieti e-parduotuvę su apskaitos programa. Galime ir B2B prekybą vystyti, sumažinant darbo vadybininkams. Ar aš klystu?
2009-06-26 12:07
Blogai kainos surašytos. Verskis.lt kainuoja ne 80 o 170lt/mėn., o kita prašo 1000lt už įdiegimą
2009-06-26 12:09
Kurie Ignai praso 1000 uz idiegima?
2009-06-26 13:53
Re: mantas
Suklydau dėl įdiegimo: virtualiosstatybos.lt prašo 1000lt perkant parduotuvę.
2009-06-26 13:56
Ignai > pataisiau. ačiū!
Lina > apie komunikaciją šiuo atveju nekalbama. nors sutinku, tema aktuali ir nereiktų pamiršti įskaičiuoti. kad išreklamuoti naują parduotuvę, kartais net nereikia pinigų, pavyzdžiui, veltų rankdarbių parduotuvės. žinoma, bent nedidelis biudžetas labai palengvintų gyvenimą.
2009-06-26 14:07
To Lina - aš tavo mintį pagavau, bet ar tu ne per daug nori? Atsidarai sau el. parduotuvę ir su 1000 Lt nori ir sprendimo ir kad išreklamuotų viskas būtų…dar ir vadybininką paprašyk įskaičiuoti.
2009-06-26 14:16
Iš pirmo žvilgsnio patraukliausiai atrodo http://www.freeshop.lt. Ką blogo galit pasakyt? :)
Žinau, pačiam pasidaryt nesunku, bet tai užtrunka ir kainuoja. Aš naiviai tikiuos, kad nuomuotojai teikia jau suderintus (lietuvai) tvarkingus sprendimus :)
2009-06-26 14:45
Teko susidurt su infoshop.lt
Tai jie teikia jau suderintą lietuvai sistemą ir gali apjungti su apskaitos programa.
2009-06-26 19:48
Sutinku dėl pažaidimo. Bet mes nežinome sąlygų. Ar nuomotojai turi tam tikrų sąlygų, tarkim, kad būsimas testuotojas privalo ten būti tam tikrą laikotarpį. Šiame reikale yra tam tikrų niuansų, kurie ateina į galvą tik man, t.y. tai subjektyvu. Nesu ekspertė, tačiau turiu tam tikrų minčių, kaip analizuotų potenciali prekybininkė. Ir man asmeniškai šis prekiavimo būdas slidokas.
Kita vertus, kaip čia buvo užsiminta, kad va susikurs asmeninę el.p. ir apturės ženklesnius nuostolius, jei nepavyks. Tai mąstom logiškai elementoriškai: gal verta iš anksto pasverti, ar kam nors reikės tavo prekės, ar ne? Kokia dabartinė ekonominė padėtis? Kodėl cypia didieji el.p. su puikiomis bazėmis ir domenais? Betkokia prekyba nuo to prasideda. Juk ne akli kačiukai eina į karą.
2009-06-26 19:59
gyvenime visko negalesi pasverti ir automatiskai suvokti ar tau pavyks ar ne. gali speliot, analizuot, daryt planus, bet kaip sako patarle - planuok, o dievas virsuje is taves juoksis. viena aisku - norint augti ir tobuleti, reikia judeti, nes apatija kitu atveju prazudys, o kas liecia klausimus kuriuos Lina isdestei, tai tam ir yra galimybe kontaktuotis su paslaugos tiekeju ir issiaiskinti visus rupimus klausimus, po to priimti sprendima :)
2009-06-26 21:33
Kaip ir sakoma nepabandęs nežinosi. Bijai nelysk į mišką.
2009-06-27 00:09
Kai gavau pasiūlymą e-mailu nuomotis e-parduotuvę - kainos buvo gerokai didesnės. Ir šiaip - panašu į užsakomąjį reklaminį straipsnį…
2009-06-28 21:15
kiek man pavyko issiaiskinti - tai dauguma ju naudoja atviro kodo sprendimus, istore.lt praso 4000Lt uz idiegima.
del ko sakiau kad matau tik 2 realius zaidejus - nes kiti naudoja ne savo kurtas sistemas ir vargu ar jie gales jas tobulinti… verskis.lt turi nuosava turinio valdymo sistema kuria tobulina, o shop1.lt naudoja oxid’a pritaikyta Lietuvai (gaila tik kad is gamintoju paskutinis update’as labai seniai jiems atejo, pries pora metu)…
2009-06-28 21:16
Mariau - siulyciau surusiuoti sarasa kainos didejimo eile.
2009-06-29 10:16
Kas pasake, kas open source negalima tobulinti :)
Cia jau nesamone, kad negalima tobulinti opensource.
Nebent nemoki programuoti.
2009-06-29 15:27
Edvinai, ir kuo yra geresne nedideles imones sukurta sistema, kuriai dar truksta funkcionalumo, uz atviro kodo sprendimus, kurie turi daug didesni kurybini ir testavimo potenciala, nei keli programuotojai. Beto atviro kodo sprendimai tobulinami daug greiciau nei nedideles imones produktas. Kuriant savo sistema reikia dirbti ne vienus metus, kad produktas butu lygiavertis atviro kodo sprendimu funkcionalumui. Savos sistemos kurimas tikrai nera pranasumas, bent jau sioje srityje.
2009-06-29 23:16
100% teisingai Roberta :)
Kiek man zinoma, kai kurios IT imones speciliai klientams pripasakoja, kad open source yra blogis. Taip siulydamos savo produkta. Blogis todel, nes ten daug klaidu, jas daznai nulauzia, neina greit kazka pakeisti ir pan.
2009-06-30 09:05
Išbandžiau verskis.lt sistemą, ir palyginimui pabandžiau shop1.lt sistemą. Vienareikšmiškai shop1 turi žymiai daugiau galimybių. Pabandykit http://www.shop1.lt/elektronines-parduotuves-demonstracija.html
2009-06-30 15:25
Bandziau shop1.lt, biski pasiklydau.
2009-07-3 13:14
Įvertinkit ir tai, kad būti ekspertu open source plotmėj reikia tikrai nemažo įdirbio. O ką jau pats padarei pats ir maigysi kaip nori. Tačiau jei ne iš to galo pamodifikuosi opensourc’e, tai visi ateinantys updeitai kvepės dideliu dideliu makaronu.
2009-07-14 17:21
visi cia tik sneka apie du lyderius…o tai freeshop jau tipo nieko gero kad pigiausias, va kaip tik galvoju kad rytoj pabandysiu pas juos uzsakyti el.parduotuve, ir manau bus visai nebloga, ir pinigu negaila menesiui isleisti 33 lt., o ne 170 lt.
2009-07-16 08:50
Man tai keista, kai zmones nori pradet versla, bet kuo pigesnes sanaudom :)
Ten zmones sedintys turgelyje daugiau moka mokesciu :)
2009-08-12 16:29
kazkiek patirinejau shop1 pasirodo jis sujungtas su mokejimai.lt manau, kad tai vienas labai labai didelis pliusas. visi kiti pardavineja ne shopus o tik platformas kurias reikia jungti su bankais, omnitelias bitem etc..
2009-08-20 11:51
Nium kiek teko tyrineti freeshop.lt demonstracine versija, tai jie taip pat siulo sistema jau su mokejimai.lt be PayPal integracijomis :) O jei parduotuves savininkas nenusiteikes moketi komisiniu, galimas ir variantas paprastu pavedimu, kai pirkejai jam moka tiesiogiai i banko saskaita.
2009-08-21 00:07
o jus nepamirsot kad svarbu kiek sistema yra vystoma? buvau atvykes praeita savaite i verskis.lt (evispa) ofisa ir jie parode ka jie siulo bet ko nerode internetu - sako kad turi pora galimybiu ko neturi ne viena turinio valdymo sistema iki siol…
kodel visi mylejo bms - nes ten didziausias pasirinkimas ir kokybe gera. 33 ar 170 - nematau skirtumo kiek moketi. bet akivaizdu kad uz 33 as negausiu normalaus aptarnavimo ir palaikymo…
buvau shop1 ofise - aptarnavimas bjaurus. skambinau i freeshop - kazkodel pasirode kad chebra pati nezino ka daro… nzn, man realiai kompetetinga ir profesionali pasirode tik verskis.lt komanda. galu gale jie si versla pradejo ir ispletojo o kiti tik kopijuoja.
beto verskis.lt siulo NEMOKAMA reklama jau savo klientams. http://www.VUP.lt tinklapyje deda visas prekes ir jas ten reklamuoja. srautas jau nemazas… nevienas kitas to nedaro…
nzn ka patys manot, bet tokia jau mano nuomone…
2009-08-23 22:31
Edvinai,
Per metus skirtumas tarp 33 ir 170 yra daugiau nei 1600 Lt. Per tris metus susidaro 5000 Lt… Ne tiek ir mažai. Už tiek jau galima prasukti ir neblogą internetinės reklamos kampaniją, arba nuspirkti ir turėti savo asmeninę parduotuvę.
Dėl shop1, tai projekto savininkas partner1 man atrodo žymiai patikimiau, nei Evispa (verskis). Evispai slėptis su savo “vystomu” pusfabrikačiu prieš el. komercijos sistemą Oxid’ą. O ten jų neva “slaptos” funkcijos tai tik šypseną kelia.
Kas liečia freeshop, tai tikrai nenorėčiau tikėti, nes aš asmeniškai girdėjau visiškai priešingą atsiliepimą. Draugas nuomoja parduotuvę ir jokių priekaištų neturi.
vup.lt? C’mon… :) Čia ir taip aišku, kad sukurtas tokiu pačiu pagrindu kaip ir dantų pastos reklamoje minima “privačių odontologų asociacijos” pseudorekomendacija. Tokia reklama tikrai nieko verta. Jau tuomet geriau hyperis.net… :)
PS. nesupykite, tačiau man susidaro įspūdis, kad Jūsų komentarai labiau panašūs į kažkokią propogandą ir vieno rinkos dalyvio reklamą. Ar klystu? :) Labai abejoju, ar pats buvote nuvykęs i shop1, ar skambinote į freeshop, ar dar kažkur… Labai jau viskas netikra. Siūlau žvelgti giliau ir neklaidinti kitų.
2009-08-24 16:49
Edvidas tai tikrai reklamuoja verskis.lt :)
Dėl VPU.lt tai išvis kokia ten reklama :) Kas bus jei dvi įmonės pardavinės tuos pačius produktus ir susidės į tą patį VPU su skirtingomis kainomis :) Kažkuriai bus nuostolis :)
2009-08-24 18:47
Edvinai, pralinksminai su komentaru apie bms :) todel turbut bms ir bankrutavo, kad visi mylejo :) ir idomu ka tai turi bendro su verskis :) slaptos funkcijos tai cia is vis topas :) :) :)
Beje kiek paciam verskis moka, kad taip del ju stengiesi :)
2009-12-15 11:50
verskis.lt niekada nepralenks opensource projektų vien dėl to, kad ties opensource dirba šimtai, gal net tūkstančiai specialistų. o kiek jų turi verskis.lt?
O tos paslėptos funkcijos kurių “jokia turinio valdymo sistema iki šiol neturi” kelia nebe šypseną o juoką. Žmonės jaučiasi turbūt dviratį iš naujo išradę :)) Be to jei tų funkcijų turėtų, tai manau prasuktu didelę reklaminę kampaniją, kad tik pasigirtų..